Camilla Läckberg, Henrik Fexeus. Sekt (Pegasus, 2024)

Sekt

Tõlkinud Aive Lauriste
551 lk

“Sekt” on Mina ja Vincenti juhtumite teine osa. Esimene on “Lõksus”. Esimene osa mulle eriti ei meeldinud, aga teadsin, et annan järgmisele osale veel võimaluse. Teine osa ei ole nii jõhker kui esimene, kuigi kuriteod on koledad.

Politseile antakse teada, et Södermalmi linnaosa lasteaiast on kadunud väike poiss. Politseiinspektor Mina ja tema kolleegid asuvad juhtumit lahendama. Paraku leitakse poiss kolm päeva hiljem surnuna. Nüüd leiavad uurijad sarnasusi eelmisel aastal toimunud väikese lapse kadumisega. Paraku ei vii see neid eriti edasi, sest kahe juhtumi kurjategija kirjeldused on erinevad. Õige pea kaob aa järgmine väikelaps.

Kuna politsei tammub juurdlusega paigal, siis Mina otsustab, et vajab jälle mentalist Vincenti abi. Vincentil on pöörased teooriad, mida keegi uskuda ei taha.

Lisaks peamisele krimiliinile on siin olulisel kohal ka erinevate tegelaste mõtete, tunnete ja pereelu kajastamine, mis mulle krimilugude puhul meeldib. Autorid kirjutavad oma tegelased ilusti lahti, nii et lugeja saab ennast nendega samastuda. Lugedes on võimalik aru saada, miks süüdlane just nii käitus ning mis teda selleni viis. Mulle meeldib, et nende tegude taga on keerukam tagapõhi ning tegelaste inimlikkus.

Teine osa oli minu arvates parem kui esimene ning jään ootama kolmandat osa eesti keeles.

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑