Robert Galbraith. Siidiuss (Varrak, 2015)

Siidiuss

Tõlkinud Tõnis Värnik
496 lk

“Siidiuss” on Cormoran Strike’i sarja teine raamat. Esimene osa on “Käo kukkumine”.

Kirjanik Owen Quine on juba pikemat aega kadunud, kui ta abikaasa pöördub detektiiv Cormoran Strike’i poole, et too aitaks mehe üles leida. Owen Quine on ennegi sellist kadumistrikki teinud ning naine arvab nüüdki, et ta redutab kuskil, sest kirjutas just raamatu, mis teeb kõik ta lähedased inimesed maatasa.

Cormoran Strike võtab juhtumi vastu ning asub uurima, kus Quine ennast peita võib. Ta räägib mehe abikaasaga, kirjastajatega ja teiste asjasse puutuvate inimestega, aga keegi ei oska või ei taha midagi täpsemalt öelda.

Cormoran Strike lõpuks leiabki Owen Quine’i üles, aga paraku on mees jõhkralt tapetud. Nüüd uurib Strike juba mõrva ning mida rohkem ta erinevaid inimesi küsitleb, seda segasemaks asi läheb. Talle on uurimisel suureks abiks Robin Ellacott, kes on Strike’s natuke pettunud, sest tahab teha ka rohkem detektiivitööd. Tundub, et ta saavutab lõpuks oma eesmärgi. Igatahes kahekesi suudavad nad mõrvari tabada.

Cormoran Strike’i sarja on mitmel pool palju kiidetud, aga mina kuidagi ei haaku sellega. Minu jaoks on see natuke igav. Samas ma ei tundnud vajadust ka pooleli jätta. Samas ei ole need kaks raamatut, mida sellest sarjast lugenud olen, halvad, lihtsalt minu jaoks jääb midagi puudu. Tegevust nagu on, Cormoran ja Robin meeldivad mulle ka, aga ma ei tea, mis asi see puudu jääb.

Lisa kommentaar

Blog at WordPress.com.

Up ↑