Jesper Parve. Minu Bali (Petrone Print, 2016)

minu-bali-oma-vae-otsingulJärjekordne Minu-sarja raamat “Minu Bali” on jaotatud kolme ossa. Pealkirjadeks on hinduismi jumalad. I osa on Šiva, II osa Brahma ja III osa Višnu.

Raamatu autor Jesper Parve on endine korvpallur, kes läks natukeseks ajaks koos perega Bali saarele, et ennast arendada, tervendada ja ennast leida.

I osa keskendub endiste mõttemallide ja -mustrite lõhkumisele. Autor käib erinevate ravitsejate juures, et terveneda ja endasse vaadata.

II osas hakkab autor oma uut tulevikku üles ehitama. Mida hakata tegema, kui aeg on Eestisse naasta? Samuti tutvustatakse Bali toite ning räägitakse matmiskommetest.

Kui I ja II osas on autor suhteliselt paikne, elab Ubudis, siis III osas liigub ta mööda Balit ringi ja tutvustab erinevaid kohti ning situatsioone.

Tegemist ongi rohkem eneseotsingu raamatuga, mida sellegipoolest on põnev lugeda. Raamat on ka küllalt lühike, ainult 167 lehekülge ja lõpus on võrratu pildialbum. Soovitan lugeda, sest tegu on omanäolise ja erilise raamatuga Minu-sarjas. Jesper Parve kirjeldab lahedat ja boheemlaslikku atmosfääri, mis Balil enamasti on ning endalegi jooksis pilt silme ette rahulikust ja mõnusast elust. Tekkis tahtmine minna praeguse külma eest Balile peitu.

Üks kommentaar “Jesper Parve. Minu Bali (Petrone Print, 2016)

Add yours

Lisa kommentaar

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑