V. E. Schwab. Tihenevad varjud (Päikese Kirjastus, 2017)

tihenevad-varjudTõlkinud Marge Paal
523 lk.

Ma olen sõnatu. Ma lugesin need 523 lehekülge paari päevaga, sest see oli lihtsalt niiii hea. Ma tahaks kohe nüüd kolmanda osa juurde liikuda, sest see lõppes väga põneva koha peal. Loodan, et kirjastus tõlgib selle varsti eesti keelde ka. See sari on viimasel ajal üks parimaid, mida lugenud olen. Juba esimene osa (“Võlukunsti tumedam pool“) oli ülimalt hea. Esimest osa sattusin lugema poolkogemata ja mul on hea meel, et see sari mu teele sattus.

Pealtnäha ei juhtu raamatu alguses suurt midagi põnevat, aga kuidagi on autor suutnud mind ikkagi kaasa haarata. Alguses ei toimu suuri sündmuseid, aga sa tajud, et need on tulemas ja nii sa muudkui loed ja loed. Raske on raamatut käest panna enne kui saad teada, mis ja kuidas juhtub. Mina olin muidugi kannatamatu ja vaatasin seekord lõpu ära. Mitte kohe, aga umbes siis, kui 350 lehekülge oli loetud.

Tegevus jätkub sealt, kus ta esimeses osas pooleli jäi. Lila on Punases Londonis ja läheb ühe piraadilaevaga merele. Rhy ja Kell on veel tihedamalt seotud kui enne ning see painab mõlemat. Kell tunneb ennast nagu vanglas ning ta on ärritunud ja rahutu. Samal ajal valmistutakse Punases Londonis Elemendimängudeks, kus võistlevad kolme impeeriumi võlurid parima võluri tiitli eest. Ja Punast Londonit on ähvardamas järjekordne oht.

Kõik see kokku moodustab ühe äärmiselt nauditava lugemise. Schwab on suutnud luua nii tõepärase maailma, et tahaks isegi sinna kaduda. Vähemalt mõneks ajaks. Kõik see võluvägi, maagia, erinevad seiklused on nii põnevad, et haaravad jäägitult endasse ja tegelastele kaasa elama. Tegemist on noorteraamatuga, aga julgen soovitada ka täiskasvanutele, kes ei pelga fantaasiat ja naudivad põnevust ning seikluseid. Mina olen sellest raamatust vaimustuses.

Rubriigid: Raamatud, sildid: , , , , , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

2 Responses to V. E. Schwab. Tihenevad varjud (Päikese Kirjastus, 2017)

  1. Pingback: Juuli kokkuvõte | Triinu raamatublogi

  2. Tiina ütles:

    Mulle ka väga meeldis,käest ära ei saanud 🙂

    Liked by 1 person

Lisa kommentaar

