Jan Kaus. Tallinna kaart (Kultuurileht, 2014)

e-raamat-tallinna-kaart-miniatuurid56 lk.

Vahelduseks sai võetud käsile üks imepisike raamatuke (lugesin e-raamatuna), sest mis see 56 lehekülge siis muud on. Mõnusad väikesed jutukesed erinevatest Tallinna tänavatest ja kohtadest. Paljugi oli neis äratundmisrõõmu (Ulysse Nardini reklaam on ikka olemas näiteks), aga üsna palju oli ka võõrast, sest ma ei ole kohalik elanik ja kõiki kirjeldatud kohti ei tunne. Nende Tallinna kohtade ümber on autor põiminud ilusa loo, mida jutustavad erinevad tegelased.

Vahelduseks selline mõnus lugemine, aga mul on tunne, et eriti pikaks ajaks need mulle meelde ei jää. Sellegipoolest soovitan lugeda, sest jutud on ladusa sulega kirja pandud. Näiliselt tühjast kohast on kirjutatud mõnus lugu.

See oli minu esimene tutvus Jan Kausi loominguga ja ma kavatsen kunagi ka tema teisi raamatuid lugeda. Soovitan mõnusaks vahepalaks.

 

Rubriigid: Raamatud, sildid: , , , , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

