Diana Lotus. Minu New York (Petrone Print, 2016)

minu-new-york-labi-taeva-ja-porguJärjekordne Minu-sarja raamat sai läbi loetud.

Autori esimene kokkupuude New Yorgiga oli 15-aastaselt, kui ta modellina sinna tööd tegema läks. Talle hakkas New York meeldima ning ta läks sinna tagasi. Modellimaailmast autor lõpuks küll eemaldub ning hakkab tegelema rohkem näitlemise ja filmimaailmaga. Osalise tööajaga asub ta tööle kuulsas Plaza hotellis.

Autor kirjeldab New Yorki piirkondade järgi, kus ta elanud on ja seda tänavanimede kaupa. See tegi raamatu lugemise raskeks ja natuke igavaks. Mulle meeldisid rohkem tema filmimaailma telgitaguste ja näitlejatöö raskuste kohta kirjutatud lood.

New Yorgist eriti palju teada ei saa, kui erinevad tänavad välja arvata. Oleks eeldanud natuke rohkem vaatamisväärsuste kohta lugeda, aga seda praktiliselt polnudki. Mõnes mõttes on see ka arusaadav autori kiire elutempo tõttu. Seetõttu jäi minu jaoks raamatust midagi nagu puudu.

“Minu New York” keskendubki rohkem autori elule ja tegemistele. Rohkelt on juttu kolimistest ja erinevatest inimestest, kellega ta kokku puutub.

Selle lugemise peale läks ootamatult palju aega, sest raske oli lugeda. Tänavanimede rohkuse tõttu ei tekkinud mul tervikpilti. Ilmselt on nendel inimestel parem lugeda, kes on New Yorki külastanud või siis elavad seal.

2 thoughts on “Diana Lotus. Minu New York (Petrone Print, 2016)

Lisa kommentaar

