Malle Koido. Minu Rio de Janeiro (Petrone Print, 2016)

minu-rio-de-janeiro-elujanus-olumpialinnSai loetud järjekordne Minu…-sarja raamat. “Minu Rio de Janeiro” päris lemmikute hulka ei saanud, aga kõige hullem ka pole. Jääb minu jaoks sinna keskmiste hulka. Ma olin muidugi oma lootused enne lugemist üles ka kütnud. Rio de Janeiro on eestlase jaoks selline kauge ja eksootiline koht ja lootsin, et raamat on ka selline. Minu jaoks oli raamat natuke igav ja pealiskaudne.

Autor nagu kirjutas küll positiivselt ja entusiastlikke sõnu kasutades, aga mul jääb midagi kripeldama. Midagi oleks nagu puudu. Samas ma ei oska täpselt öelda, mis.

Malle Koido satub Rio de Janeirosse tänu jalgpallile ja sealsele 2014. aasta MM-ile. Korraldajamaale see küll positiivselt ei lõppenud, aga meeldejääv turniir oli see ikkagi. Ta töötab jalgpalliagendina, sestap on palju juttu jalgpallist ja spordist üldse. Raamatust saab teada, et brasiillased teevad üldse palju sporti vabal ajal, samuti hoolitsevad nad väga oma välimuse eest. Nii mehed kui naised. Juttu on veel sambast, randadest, poliitikast, protesteerimisest, Rio ärietiketist ja paljudest muudest asjadest. Aga vot Rio karnevalidest ei olnud eriti midagi ja sellest ma tundsin natuke puudust.

Ja nüüd ma oskan öelda ka, mis minu jaoks selles raamatus puudus. See on kirg!

Rubriigid: Raamatud, sildid: , , , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

