Gunnar Press. Ninamees Raio Piiroja. Õhuvõitleja (Menu Kirjastus, 2016)

ninamees-raio-piiroja-ohuvoitleja Raamatu lõpetasin juba pühapäeval, aga tutvustamiseni jõudsin alles nüüd. Ma ilmselt ei oleks seda raamatut lugenud, kui ma poleks seda võitnud. Aitäh, Apollo.

Mulle üldiselt meeldib jalgpall. EM-i ja MM-i mänge katsun vaadata nii palju kui võimalik. Samas ma ei vaata eriti Eesti mänge, sest ma kardan, et nad kaotavad ja ma ei taha seda näha. Aga Eesti koondise mängijaid siiski enam-vähem tean. Nii et Raio Piiroja nimi on mulle väga tuttav.

Raamat alustab Raio lapsepõlvest ja sellest, kuidas ta jalgpalli juurde jõudis, tema koondisekarjääri algusest ja loomulikult hiilgeaegadest. Samuti on juttu tema klubikarjäärist ja tema suurimast hobist kalapüügist. Raamatu lõpus on natuke juttu ka isiklikust elust. Nagu elulooraamatule kohane on teoses palju pilte ning tema sõprade, tuttavate, meeskonnakaaslaste meenutusi.

Selline mõnus ja tore lugemine oli, mis venis küll pikemaks, sest teised raamatud tulid vahele. Raamatust selgub, et Piiroja on võitluslik ja annab platsil ja mujalgi endast kõik. Ta jätkab peale koondisekarjääri hobi korras sporti (maratonid, rattasõit, suusatamine jne). Huvitav lugemine. Soovitan lugeda, eriti jalgpallihuvilistel.

Lisa kommentaar

