Rick Mofina. Nad kadusid (Ersen, 2016)

nad-kadusidJeff sõidab naise Sarah ja poja Cole’iga New Yorki puhkusele, et kokku lappida purunemise äärel olevat perekonda. Jeff läheb korraks poodi ja selle lühikese aja jooksul kaovad mõlemad. Kui politsei asub asja uurima, siis selgub, et Sarah ja Cole’i kadumise taga ei ole lihtlabased röövijad, vaid sellega on seotud terroristid.

Mulle see raamat suurt muljet ei avaldanud. Lugu ise oli küllalt põnev, aga mõni asi ei tundunud minu jaoks usutav. Näiteks see, et alguses ei võtnud politsei lugu eriti tõsiselt, arvates, et nad on kusagile poodi läinud. Aga siis näitas Jeff võtmehoidjat, mille ta maast leidis ja kohe võttis politsei asja tõsiselt. Minu jaoks on see otsitud põhjus.

Kohati ajas see mitme politseiüksuse töötajate kirjeldamine ja tegutsemine segadusse. Seda oli lihtsalt liiga palju. Erinevaid lühiajalisi tegelasi oli üldse liiga palju. Raamatu keel on ka kuidagi lihtsavõitu. Ma ei tea, kas see on originaalis ka nii või lihtsalt tõlkija viga. Selles raamatus ma kahjuks natuke pettusin ja ei julge väga soovitada.

Rubriigid: Raamatud, sildid: , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

