Terhi Pääskylä-Malmström. Minu Tallinn (Petrone Print, 2016)

minu-tallinn-kalevitüdruku-kroonikaJärjekordne Minu-sarja raamat. Selle sarja tase on küllaltki kõikuv. Õnneks “Minu Tallinn” mulle pettumust ei valmistanud. Natuke rohkem oleks võinud olla juttu Tallinnast endast. Autor keskendus rohkem enda isiklikule elule. See õnneks raamatu kvaliteeti alla ei kiskunud, sest Terhi on siiski elukutselt ajakirjanik. Pealegi on tal hästi põnevad kogemused ja sündmused Tallinnas juhtunud, mida ta on raamatus kajastanud.

Autor kirjeldab, kuidas ta hakkas eesti keelt õppima, kuidas ta Tallinnasse korterit otsis ja mis sekeldused sellega seoses olid, kuidas ja mis tööd ta siin tegi ja teeb ning loomulikult eestlaste ja soomlaste erinevustest ning paljust muust.

Ma sain ennast temaga ka mõnes kohas samastada. Näiteks vanalinnas ekslemisega. Ma millegipärast alati eksin seal ära. Samuti tema kogemused Tallinna ühistranspordiga. Kõik see on kirja pandud humoorikas stiilis. Raamatu lõpp vajus minu meelest natuke ära, aga soovitan siiski lugeda.

Lisa kommentaar

