Susan Wiggs. Suvi mere ääres (Ersen, 2016)

suvi-mere-ääresKuna mul järjest sattusid kätte raamatud psühhopaatidest, siis seekord võtsin ühe armastusromaani, mida oleks lihtne ja kerge lugeda. Kahjuks valmistas raamat mulle pettumuse.                                                                                                                   Peategelaste Rosa Capoletti ja Alexander Montgomery vahel oli kümme aastat tagasi romaan. Ühel hetkel jättis mees ta lihtsalt maha. Nüüd kümme aastat hiljem tuleb mees suvituslinna tagasi, et alustada uuesti suhet. See mulle selle raamatu juures ei meeldinudki. Mees tuleb tagasi ja arvab, et peale kümne aastast eemalolekut peaks naine kohe tema käte vahele langema. Minu meelest on mahajätmise põhjus ka liiga otsitud ning see ei veennud mind.                                                                                                                                                                                                                           Romaan on klišeesid täis. Rosa ja Alexanderi perekond ei salli teineteist. Rosa perekond on vaene, Alexanderi oma rikas jne jne. Lõpus on muidugi üks sündmus, mis perekondade vahelise vaenu lõpetab. Lisaks veel sisaldab raamat retsepte.                                                                                                                                                                                                                             Ühesõnaga ma olen pettunud. Romaan ei köitnud mind ja edenes aeglaselt. Olen eelnevalt lugenud Susan Wiggsi ajaloolisi romaane ja selle põhjal eeldasin paremat. Lugesin selle lõpuni, sest ma ei ole harjunud raamatuid pooleli jätma ja ma tassisin selle maale puhkusele kaasa.

Rubriigid: Raamatud, sildid: , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Susan Wiggs. Suvi mere ääres (Ersen, 2016) on saanud ühe vastuse

  1. Pingback: Susan Wiggs. Ookean meie vahel (Ersen, 2016) | Triinu raamatublogi

Lisa kommentaar

