Clare Mackintosh. Ma lasen sul minna (Petrone Print, 2016)

ma-lasen-sul-minnaMa alustasin selle raamatu lugemist päris kõrgete ootustega ja õnneks ei pidanud ma seekord pettuma. Raamatu kaanel soovitatakse seda “Tüdruk rongis” ja “Kadunud” fännidele. Esimest ma ei ole lugenud ja teine valmistas mulle suure pettumuse.                                                                                                                                                                                                                Lugu algab sellega, et autoõnnetuses saab surma 5-aastane Jacob. Autojuht põgeneb sündmuskohalt. Lugu jutustatakse mitme tegelase vaatevinklist. Jennat puudutab see lugu väga ning ta põgeneb Walesi rannakülla üksikusse majja. Kuid mälestused ja lein ei lase tal rahus elada ning aasta pärast saab minevik ta kätte. Algul tundubki lugu ühe surmajuhtumi uurimisena, aga see lugu, mis sealt lõpuks välja koorub, on päris õudne.                                                                                                                                                                                                               Raamat algab aeglases tempos ja ma jõudsin juba mõelda, et suurt kiiremaks see ei lähegi, aga siis läks nii põnevaks, et ma ei saanud raamatut enam käest pannagi. Väga huvitav, ootamatute pööretega raamat. Ja seekord ei valmistanud lõpp mulle pettumust nagu “Kadunud” puhul. Soovitan seda kõigile, kes armastavad põnevust.

Rubriigid: Raamatud, sildid: , , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

