Jon Katz. Simoni päästmine (2016)

simoni-päästmineRaamat põhineb tõsielul. Autor Jon Katziga võetakse ühel hetkel ühendust, et üks eesel vajab päästmist ja elukohta. Eesel oli sunnitud elama väga väikesel alal, kus ta ei saanud liikuda. Hädavaevu oli tal ruumi püsti tõusta (alguses). Pärast ta ei suutnud enam tõustagi. Lamas sõnniku ja pori sees.

Igatahes otsustab Jon pakkuda Simoniks ristitud eeslile elukohta. Jonil on oma farmis juba paar eeslit, koerad ja lambad. Algab pikk Simoni terveks ravimise protsess ja tutvustamine teiste loomadega. Hiljem saab Jon juurde veel ühe koera ja vana pimeda poni.

Selle raamatu algus meeldis mulle väga. Kahjuks muutus mu arvamus, mida rohkem lõpu poole ma jõudsin. Võib-olla ma olen külm ja kalk inimene, aga autori heietamine halastamisest ja kaastundest ei jõudnud minu südameni. See oli nagu tüütu heietamine.

Ja raamatu lõpus on üks sündmus, mille lahendusega ma üldse nõus ei ole. Kindlasti oleks olnud mõni muu võimalus, kui magama panek (jutt ei ole praegu Simonist). Sellega seoses tuleb mulle meelde üks laul mägra majast.

Ja lõpuks veel üks mõttetera autorilt: Miski minus on alati mässanud selle mõtte vastu, et loomade armastamine õigustab inimeste vihkamist.

 

Rubriigid: Raamatud. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

