Janika Vaikjärv. Minu Kilimanjaro (2016)

minu-kilimanjaro-igaühe-everestMinu-sarjast olen ma peaaegu kõik raamatud läbi lugenud. Lugemata on veel Minu Tai ja Minu Costa Rica. Nüüd oli kord Minu Kilimanjaro käes. Raamat mulle väga meeldis. Minu jaoks raamatu igavaim osa oli autori eneseotsingud.

Kõik algab sellega, et Janika asutab oma reisiettevõtte ja paneb kokku oma esimese Tansaania reisi. Plaanitud on sukeldumine Sansibaril ja safari. Siis aga teeb üks sõber Janikale ettepaneku, et miks mitte teha reis nädal aega pikemaks ja veeta see Kilimanjaro tippu ronides. Ja sealt saabki kõik alguse.

Autor on käinud Kilimanjarol seitse korda. Raamatus kirjeldataksegi erinevaid matku Kilimanjarole. Lisaks veel on juttu Tansaania suurimast saarest Sansibarist ja kohalikust elu-olust.  Lõpus on toodud veel teiste inimeste lugusid Kilimanjaro kohta ja samuti antakse põhjalik ülevaade, kuidas valmistuda reisiks Kilimanjarole.

One thought on “Janika Vaikjärv. Minu Kilimanjaro (2016)

Lisa kommentaar

