Marko Kaldur. Salapärane Eesti

Sellesse raamatusse on autor koondanud paljudelt inimestelt salapärane-eesti kuuldud kummalised ja seletamatud kogemused salapärastest ja müstilistest paikadest Eestis.

Leida võib palju erinevaid jutte: õudseid, vaimude ja haldjate vempe ja inimeste kätetööd. Päris mitmed lood puudutavad nõukogudeaegseid juhtumisi. Iga juhtumi juurde on lisatud ajaloolisi fakte, teaduslikke hüpoteese või infokildusid, mis aitavad lugusid lahti seletada.

Lugesin neid lugusid ja mul oli tunne, et ma oleks neid nagu kusagilt juba lugenud. Mõtlesin, et ju ma siis olen neid lihtsalt kusagil kuulnud, sest raamatus ei ole mingit märget, et see oleks kordustrükk. Nüüd selle postituse jaoks pilti otsides, avastasin, et sama autori sama pealkirjaga raamat on ilmunud ka aastal 2008 Olioni kirjastuse väljaandena. 2016. aasta raamat on välja antud kirjastuse Tammerraamat poolt. Raamatu eessõnas mainib autor, et käesolev teos on järg tema varem ilmunud reisikirjade raamatutele “Rännates läbi Eestimaa”, “Avastades Eestimaad”, “Reis ümber Eestimaa” ja “Aasta ringi Eestis ringi”. Aga mitte sõnagi 2008. aastal ilmunud raamatust. Minu meelest on see natukene kummaline. 2016. aasta väljaandes on ilmselt siiski mõned uued lood, sest need ei tundu mulle tuttavad.

Kas neid jutte nüüd tõepähe võtta või mitte jääb igaühe enda otsustada. Kuna mõned lood tõid judinad ihule, siis nõrganärvilistel ei soovita vastu ööd seda raamatut kätte võtta.

Rubriigid: Raamatud, sildid: , , , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar

